Nog een Victoria (dus niet DIE Victoria van tegenover), waarschijnlijk ook haar stagename bedacht toen ze A'dam vanuit het C.S. betrad aan de Damrak kant. Deze Victoria begon hier vorig jaar 's middags in de St.Annendw. 1-3, 1-4 en 3 lks. Die eerste weken in een zedige niet strak zittende grijsgestreepte bloes, desondanks kon je wel zien dat ze een flink volle bloes had. Toen ik e.e.a. vanmiddag memoreerde, repliceerde ze "If you still remember those details, then you wanted me one year ago", ... eh yes, touché. Toentertijd viel me op, dat ze ondanks de geringe aanloop, toch een permanente smile bleef houden. Na dat kuise begin gooide ze toen al gauw haar imposante tieten in de strijd. Die bloes nooit meer gezien. Ze is Duits maar spreekt accentloos engels.
Ze is van dichtbij veel mooier en jonger uitziend dan vanaf de straat gezien, erg vriendelijk ook. Ontkleden deed ze langzaam, de bh ging als laatste uit, wat heeft ze onzettend mooie tieten ! Bloot zien ze er veel mooier dan ik verwachtte, en lekker groot ook. Toen ze m'n enthousiasme zag, legde ze het cd in de verpakking weer neer, en liet ze me geruime tijd m'n gang gaan om fijn met die jetsers te spelen, ze voelen lekker romig aan, en toch stevig genoeg. Ik denk dat ze van zichzelf al grote tieten heeft, en dat ze die een beetje heeft laten opbollen, ik meende daar wel iets van te voelen, en later bij missio was dat toch wel te merken (vond ik helemaal niet erg !). Niettemin voelen ze tamelijk natuurlijk aan, en de enhancement is echt mooi gedaan.
Pijpen deed ze ongevraagd precies zoals ik het het liefste wil, op de knieën haaks naast me gezeten. Er volgde een prima behoorlijk lange pijpbeurt, en de hele tijd kon ik haar heerlijke tieten voelen, door de gravitatie leken ze nog groter en boller. Ze zei aan het begin wel dat ik zelf moest zeggen wanneer ik klaar was om te gaan neuken, tja ik ben geen goede tijdrekker, maar zo'n lekkere pijpbeurt ga ik niet willens en wetens stoppen, dus op een gegeven moment ging ze toch zelf maar over op het volgende hoofdstuk.
Ze maakte aanstalten om cowgirl te doen, maar ik wou missio, sowieso mijn favoriete position, en ik wou natuurlijk lekker op haar tieten liggen. Ze heeft geen superstrakke poes, en ik voelde er weinig prikkeling van, maar desondanks heb ik heerlijk gewipt, ik kon lekker diep en stevig stoten, ze deed fijn mee, heerlijk vol lichamelijk contact, en ik lag ontzettend lekker op haar tieten, ze hield haar bovenarmen opzij tegen haar tieten zodat ik ze optimaal tegen me aan voelde, altijd een verademing zo'n vrouw die begrijpt wat ik fijn vind en daar ongevraagd op inspeelt. Ik genoot er zo van dat ik het bijna klaarkomen helemaal terug liet zakken, ik wou gewoon dat er geen einde aan dit feest kwam, daarna kwam ik later niet meer over die drempel. Ze stelde voor om het met een hj af te maken, en dat deed ze heel goed, ik had een hand op haar tieten (altijd helpvol), en ze begon met alle vijf de vingers vertikaal gestrekt om mijn jodokus in goed tempo te pompen, na hooguit een dikke minuut het cd alsnog luidruchtig volgespoten. Prima hj, er zijn niet veel die dat echt kunnen.
Btw vanmiddag wel erg veel kamers onbezet. Eerst lang gewandeld, op 32-r wou ik weer naar Jessica, maar daar zat iemand van mijn leeftijd, die ondanks mijn "ja-shi.-waarom-zit-jij-hier-ipv-Jessica" gezichtsuitdrukking, zowat de deur uit de scharnieren haalde om mij naar binnen te roepen.
En Roemeense Iva heeft toch nog een 4e kamerverhuurder in de Stoofsteeg gevonden, zat vanmiddag alleenig in die etalage op nr 9, blijft altijd vriendelijk wenken, vorige week op OZA 51 zelfs vanaf de overkant, haar make-up kun je nauwelijks zo noemen, lijkt helemaal dicht geplamuurd.
Anyway, bij deze Victoria heb ik het fantastich naar mijn zin gehad, ze deed alles goed. Een mooie, vriendelijke en intelligente vrouw, en ze heeft de skills. Highly recommended
.

. Die bloes nooit meer gezien. Ze is Duits maar spreekt accentloos engels.
, ze voelen lekker romig aan, en toch stevig genoeg. Ik denk dat ze van zichzelf al grote tieten heeft, en dat ze die een beetje heeft laten opbollen, ik meende daar wel iets van te voelen, en later bij missio was dat toch wel te merken (vond ik helemaal niet erg !). Niettemin voelen ze tamelijk natuurlijk aan, en de enhancement is echt mooi gedaan.
, door de gravitatie leken ze nog groter en boller. Ze zei aan het begin wel dat ik zelf moest zeggen wanneer ik klaar was om te gaan neuken, tja ik ben geen goede tijdrekker, maar zo'n lekkere pijpbeurt ga ik niet willens en wetens stoppen, dus op een gegeven moment ging ze toch zelf maar over op het volgende hoofdstuk.
Met citaat reageren

! Terwijl ik die jetsers toch uitvoerig door mijn handen had laten gaan, zette ik ze slechts op D. Foutje.
. Je mag ze lekker goed masseren, vasthouden, likken, zuigen, etc.