Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Discussie: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 19, Victoria (Duits) (uitstekend)

jake Guest

Thumbs up Wallen, Oudekennissteeg 6 rts, Victoria (uitstekend)

Nog een Victoria (dus niet DIE Victoria van tegenover), waarschijnlijk ook haar stagename bedacht toen ze A'dam vanuit het C.S. betrad aan de Damrak kant. Deze Victoria begon hier vorig jaar 's middags in de St.Annendw. 1-3, 1-4 en 3 lks. Die eerste weken in een zedige niet strak zittende grijsgestreepte bloes, desondanks kon je wel zien dat ze een flink volle bloes had. Toen ik e.e.a. vanmiddag memoreerde, repliceerde ze "If you still remember those details, then you wanted me one year ago", ... eh yes, touché. Toentertijd viel me op, dat ze ondanks de geringe aanloop, toch een permanente smile bleef houden. Na dat kuise begin gooide ze toen al gauw haar imposante tieten in de strijd . Die bloes nooit meer gezien. Ze is Duits maar spreekt accentloos engels.

Ze is van dichtbij veel mooier en jonger uitziend dan vanaf de straat gezien, erg vriendelijk ook. Ontkleden deed ze langzaam, de bh ging als laatste uit, wat heeft ze onzettend mooie tieten ! Bloot zien ze er veel mooier dan ik verwachtte, en lekker groot ook. Toen ze m'n enthousiasme zag, legde ze het cd in de verpakking weer neer, en liet ze me geruime tijd m'n gang gaan om fijn met die jetsers te spelen , ze voelen lekker romig aan, en toch stevig genoeg. Ik denk dat ze van zichzelf al grote tieten heeft, en dat ze die een beetje heeft laten opbollen, ik meende daar wel iets van te voelen, en later bij missio was dat toch wel te merken (vond ik helemaal niet erg !). Niettemin voelen ze tamelijk natuurlijk aan, en de enhancement is echt mooi gedaan.

Pijpen deed ze ongevraagd precies zoals ik het het liefste wil, op de knieën haaks naast me gezeten. Er volgde een prima behoorlijk lange pijpbeurt, en de hele tijd kon ik haar heerlijke tieten voelen , door de gravitatie leken ze nog groter en boller. Ze zei aan het begin wel dat ik zelf moest zeggen wanneer ik klaar was om te gaan neuken, tja ik ben geen goede tijdrekker, maar zo'n lekkere pijpbeurt ga ik niet willens en wetens stoppen, dus op een gegeven moment ging ze toch zelf maar over op het volgende hoofdstuk.

Ze maakte aanstalten om cowgirl te doen, maar ik wou missio, sowieso mijn favoriete position, en ik wou natuurlijk lekker op haar tieten liggen. Ze heeft geen superstrakke poes, en ik voelde er weinig prikkeling van, maar desondanks heb ik heerlijk gewipt, ik kon lekker diep en stevig stoten, ze deed fijn mee, heerlijk vol lichamelijk contact, en ik lag ontzettend lekker op haar tieten, ze hield haar bovenarmen opzij tegen haar tieten zodat ik ze optimaal tegen me aan voelde , altijd een verademing zo'n vrouw die begrijpt wat ik fijn vind en daar ongevraagd op inspeelt. Ik genoot er zo van dat ik het bijna klaarkomen helemaal terug liet zakken, ik wou gewoon dat er geen einde aan dit feest kwam, daarna kwam ik later niet meer over die drempel. Ze stelde voor om het met een hj af te maken, en dat deed ze heel goed, ik had een hand op haar tieten (altijd helpvol), en ze begon met alle vijf de vingers vertikaal gestrekt om mijn jodokus in goed tempo te pompen, na hooguit een dikke minuut het cd alsnog luidruchtig volgespoten. Prima hj, er zijn niet veel die dat echt kunnen.

Btw vanmiddag wel erg veel kamers onbezet. Eerst lang gewandeld, op 32-r wou ik weer naar Jessica, maar daar zat iemand van mijn leeftijd, die ondanks mijn "ja-shi.-waarom-zit-jij-hier-ipv-Jessica" gezichtsuitdrukking, zowat de deur uit de scharnieren haalde om mij naar binnen te roepen.
    En Roemeense Iva heeft toch nog een 4e kamerverhuurder in de Stoofsteeg gevonden, zat vanmiddag alleenig in die etalage op nr 9, blijft altijd vriendelijk wenken, vorige week op OZA 51 zelfs vanaf de overkant, haar make-up kun je nauwelijks zo noemen, lijkt helemaal dicht geplamuurd.

Anyway, bij deze Victoria heb ik het fantastich naar mijn zin gehad, ze deed alles goed. Een mooie, vriendelijke en intelligente vrouw, en ze heeft de skills. Highly recommended
    .

jake Guest

Standaard Wallen, Oudekennissteeg 6 rts, Victoria (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jake Bekijk bericht
    .... Na dat kuise begin gooide ze toen al gauw haar imposante tieten in de strijd ....
    .
    Goodbar, zou je een aanpassing in de totaalscore kunnen maken ?

Vanmiddag op mijn herhaalbezoek was ik weer impressed door haar ferme boobs. Ik vroeg wat haar maat bh is, vorige keer vergeten te vragen, waarop ze zei "Usually I am wearing 75 E, but sometimes F".

Met haar prammen in mijn handen verbaasde het me niet, maar ik geneerde me wel, want soms vind ik mede-forumleden te zuining met hun inschatting, en nu ben ik zelf dus te zuinig geweest ! Terwijl ik die jetsers toch uitvoerig door mijn handen had laten gaan, zette ik ze slechts op D. Foutje.

Btw vorige keer moest ze het nog met een hj afmaken, vanmiddag de pace beter onder controle, en waarschijnlijk hielp de verhoging van pillen-dosering ook wel, iig na een ontzettend lekkere wip de jimmy in haar lekkere poes volgespoten.

Goodbar, kun je D aanpassen naar E ?
    Bvd
    .

nou , vooruit dan .....
    Laatst gewijzigd door goodbar; 28-09-08 om 21:07

Standaard Re: Wallen, Oudekennissteeg 6 rts, Victoria (voldoende)

Duitse Victoria , die zich ook Vikki of Vicky noemt ....

Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Actieve recensies
    25

Standaard Re: Wallen, Oudekennissteeg 6 rts, Victoria (Duits) (uitstekend)

Ze werkt overigens alleen nog in de ONS, op verschillende locaties welliswaar maar dat mag de pret niet drukken.
    gisteren nog met haar een zeer kinky sessie gehad waarbij ze hard in m'n ballen trapte en het afmaakte met haar werkelijk verrukkelijke gepijp.
    SS

Actieve recensies
    184

Thumbs up Singelgebied, Teerketelsteeg 14, Victoria (Duits) (uitstekend)

Vanmiddag Victoria bezocht, zoals Strange Strangler zei schuin t.o. dat kntr. ahw diagonaal over de kruising. Op de hoek van Teerketelsteeg en Kort Korsjepoortsteeg, adres is vlgs mij Teerketelsteeg 14. Dat pand met die ramen boven, ze stond vanmiddag a/h rechter raam. Volgens Victoria staat ze het meest hier, maar ook wel a/d andere kant, dus in de ONS op verschillende adressen.
    Ze verhuisde naar dit kwartier nadat ze in de OKS op 4 opeenvolgende dagen nul klanten had gehad ! Als ze in dit oord en ook nog daarboven staat, heeft ze meer klanten dan in de OKS, zoals ze zelf zegt een strange business, niet te volgen. Ze is mooi, heel vriendelijk, heeft een goddelijk lijf, geeft je veel value for money, en dan 4 dagen achtereen zero klanten in de OKS, schiet mij maar lek
    Voor degenen die haar kennen uit de St.Annendw. en de OKS, is ze moeilijk te herkennen als ze daar boven staat, andere outfit, zwart-wit horizonaal gestreept truitje waarin haar grote E-cup boobs gecamoufleerd worden (wel jammer eigenlijk).

Pas als de bh uit is, zie je wat een mooie grote tieten ze heeft. Ze nam goed de tijd om op haar knieën voor me op het bed te zitten, fijn lang met haar lekkere tieten gespeeld , siliconen zijn denk ik achter de borstspier aangebracht, want ze voelen lekker soepel, en toch strak en bol.

Goed gepijpt, behoorlijk lang, waarbij ik lekker door kon gaan met haar jetsers te voelen.
    Toen ze ging liggen voor missio, viel me pas op dat ze hele lange geile nylonkousen aan had, dat nylon voelde lekker aan, dat wond me nog verder op, kon me er nog even fijn mee bezig houden, even toegeven aan een fetish . Nylonkousen fetish staat niet in de lijst, dus vermeld als Laarzen fetish.

Wippen was fantastisch, ik kon lekker vol op haar tieten liggen (vindt Victoria best, i.t.t. sommige anderen met grote sili's), heerlijk lijf heeft ze. Ze heeft een poes waarin je het behoorlijk lang vol kan houden, rustig genietend begonnen en geleidelijk aan steeds harder gaan stoten, ze deed lekker in sync mee, voltooid met een spuitende explosie.

PS 1: Ze werkt zondag, maandag, dinsdag en vrijdag. Middagshift.

PS 2: Wallen in adres mag veranderd worden in Singelgebied.

.

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    88

Lightbulb Re: Wallen, Oude Nieuwstraat (..), Victoria (Duits) (uitstekend)

Mooi, eindelijk iemand die licht in de duisternis werpt omtrent deze dame
    Ik had Jake al eea gevraagd omtrent de werktijden en uiterlijk van deze dame, maar hij kon me helaas niet veel verder helpen

Zal haar binnenkort eens een bezoekje brengen

Bedankt voor de nuttige info, Randy, dat is toch heel wat waard vind ik

Groet, TOA

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    88

Thumbs up Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat (..), Victoria (Duits) (uitstekend)

Afgelopen Maandagmiddag had ik eindelijk het genoegen om kennis te maken met de mooie Victoria (Vikki voor vrienden) Ik moet wel zeggen dat haar uiterlijke kenmerken zoals de gigantische voorgevel, en de getatoeerde onderarmen slecht zichtbaar zijn als ze achter het raam staat, en dat komt niet alleen omdat ze zo hoog staat.

Maar goed, de dame die ik achter het meest linkse raam van de teerketelseeg zag staan voldeed prima aan de beschrijving die ik van Jake had ontvangen, dus ging ik maar eens op onderzoek uit.
    Toen ik die steile trap naar boven op was gelopen kon ik niet zo heel veel zien omdat het nogal schemerig was, ik kon Victoria dus ook niet zo goed onderscheiden, maar dat werd een stuk beter toen we naar haar kamer gingen Daar aangekomen kleedden we ons langzaam uit, en ik keek geduldig toe toen ze haar BH uittrok, wat een ongelooflijk mooie, ronde, en vooral grote borsten kwamen daar toch te voorschijn, ik werd er helemaal hoteldebotel van. Ik moet zeggen: zelfs als ze haar BH aan heeft zie je het er niet aan af dat ze een E-cup heeft

Wat me helemaal opwondt aan haar was dat ze een tepel-piercing heeft, ja je moet er maar van houden he

Ik ging gelijk aan de slag met die lekkere grote bloemkolen, die gelukkig heerlijk zacht aanvoelen. Je mag ze lekker goed masseren, vasthouden, likken, zuigen, etc. Gelukkig maar want ik kon er nauwelijks vanaf blijven, zulke mooie borsten

Natuurlijk was m'n jongeheer al bijna gelijk op oorlogssterkte, en na een tijdje ging het cd erom en begon ze me heerlijk zacht te pijpen, precies op de manier die ik het lekkerste vind En ondertussen kon ik die grote joekels lekker masseren met mijn handen, iets waar ze toch zichtbaar van genoot

Toen ik voelde dat ik me bijna moest ontladen, vroeg ik victoria om even te pauzeren want ik had nog geen zin om al zo snel te komen. dit ging zo een paar keer door (ze zei dat ik zelf maar moest aangeven wanneer ik klaar was om te neuken) en daarna vroeg ik haar het karwei af te maken in de rodeo zit - een van mijn favoriete standjes
    En zo geschiedde het dat ik hemels lekker klaarkwam terwijl ik haar mooie borsten lekker aan het masseren was.

Na afloop nog eventjes rustig nagekletst, en victoria gelijk verteld dat ze er vanaf nu een vaste klant bijheeft, iets wat ze wel grappig vond

Volgende keer nog eens informeren naar wat andere mogelijkheden

Actieve recensies
    6

Standaard Re: Singelgebied, Teerketelsteeg 14, Victoria (Duits) (uitstekend)

Heeren,

Sukke schrijft ook maar weer es wat. Op zondagmiddag deze dame bezocht naar aanleiding van de hemelhoog juichende recensies. Ik moet zeggen, het was geen weggegooid geld maar ik weet niet zeker of ik lid zal worden van de Victoria-fanclub. Ik vond haar bijzonder aardig en ze voelt goed aan wat je wil en wat je lekker vindt... op zich natuurlijk al belangrijk... maar ik heb het niet zo op piercings en tattoos...ze heeft een mooi, scherp gesneden gezicht maar persoonlijk wil ik het ietsjes vrouwelijker... maar dit is allemaal geheel persoonlijk en mogelijk slaan bij u juist alle stoppen door bij deze hardbody blonde met een kinky randje. Enfin, voor mij werd het meer een erotisch experiment dat door beide partijen met veel inzet toch tot een goed einde werd gebracht... maar ik suggereerde het al, mogelijk een klein gebrek aan chemie. Toch: een vakvrouw en het kan slechter, veel slechter. U moet het zelf maar proberen.

Uw Sukke
    Sukke heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    16

Naar aanleiding van de lovende recenties en met name de door collega SS genoemde kinky mogelijkheden Victoria bezocht......dat werd een geile combinatie van soft sm en kinky sex.....doet ze erg goed, weet je goed op te geilen en heeft duidelijk kinky interesse......heerlijk.......daar gaan we snel nog eens terug....

walkon.....

Actieve recensies
    184

Thumbs up Singelgebied, Teerketelsteeg 14, Victoria (Duits) (uitstekend)

De kinky bevindingen van Strange Strangler en Walkon kan ik bevestigen. Als voorspel vanmiddag om soft sm gevraagd. Ze had er duidelijk plezier in, haar ogen schitterden vastberaden bij een enthousiaste glimlach. Op details ga ik niet te veel in, maar toen het tijd was voor het 'gewone' gedeelte, had ik twee roodgloeiende wangen.

De wip was uitstekend, rustig aan gedaan om er goed lang van te genieten, lekker op haar grote tieten gelegen, haar act alsof ze er zelf van geniet doet ze echt goed, heel geleidelijk naar het heftig klaarkomen toe kunnen werken. Ontzettend genoten.

Ze werkt trouwens nooit tot het einde van haar shift, ongeveer half zes noemt ze het een dag (om een anglicisme te gebruiken).
    Nieuw recensieformulier ingevuld.
    Randy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

.

Deze topper in de dop op SM gebied werkt nu in ieder geval op een vast plek t.w. Teerketelsteeg 14A (eerste raam boven links)
    Ze is aanwezig op zondag, maandag en vrijdag (=vaste dagen) en dan nog de woensdag of de donderdag is variabel.
    Ze kan heerlijk in je ballen schoppen en heeft hier duidelijk plezier in en is in voor alle soorten soft SM incl. plasseks etc.
    Rt,

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    88

Thumbs up Re: Singelgebied, Teerketelsteeg 14, Victoria (Duits) (uitstekend)

Afgelopen Zondagmidddag weer eens langs geweest, was naar mijn smaak alweer veel te lang geleden dat ik haar had bezocht.

Pielemans stond meteen te steigeren toen dat bovenstukje uitging en er 2 fantastisch gevormde bloemkolen tevoorschijn kwamen die hun weerga nog niet kennen

Pffffff........... blijft voor mij persoonlijk ongelooflijk opwindend om aan de slag te gaan met zo'n grote cupmaat

Pijpen was gewoonweg heerlijk, zoals zij je weet te teasen......., zodoende duurde het ook niet zolang voordat ik een ontlading voelde opkomen, en Viki verzocht om even een pauze te nemen. Om na een paar minuten later weer vol overgave verder te gaan

Daarna maakte ze het af als een volleerd rodeorijdster, ondertussen die mooie borsten stevig masserende

Kortom, dit was weer een heerlijk avontuurtje bij Viki, die ik nog vele malen hoop te beleven

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    88

Talking Re: Singelgebied, Teerketelsteeg 14, Victoria (Duits) (uitstekend)

Afgelopen zondagmiddag weer eens langsgeweest.

Ze was helaas voor haar geen eerste keus, maar wel 2e keus (was eigenlijk op zoek naar m'n favoriete cubaanse meisje - maar die zag ik helaas niet staan

Maar goed, een bezoek aan Vikki is ook nooit weg

Na een fantastische pijpbeurt (lekker rustig en zacht - precies zoals ik het het liefst heb) heeft ze het afgemaakt in een stevige Cowgirl waarbij ik luidkeels schreeuwend klaarkwam

Zeer zeker wel weer voor herhaling vatbaar

Actieve recensies
    67

Vriendelijke meid, pijpte wel lekker, de sex zelf was ook wel ok maar ik had denk ik mn sexlimiet bereikt die dag. Ze deed haar best en klaagde niet over de tijd. Daarna nog ff gebabbelt over haar thuisland en haar tattoos. Leuke meid.
    DBO heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    184

Arrow Singelgebied, Oude Nieuwstraat 6 bov, Victoria (Duits) (uitstekend)

Vicky is pas verhuisd naar Oude Nieuwstraat 6. Daar op nr 6 zijn een stuk of wat ramen, heb bij weggaan vergeten nogmaals te kijken. Het is wel een van de ramen het trappetje op, 6c staat me bij. Ik ga nog een keer checken.
    Aan mijn laatste recensie over Victoria (klik hier) verandert nog steeds niets, het blijft iedere keer weer top, zo ook vanmiddag , heerlijk genoten, een vakvrouw pur sang.

.

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    88

Smile Re: Singelgebied, Teerketelsteeg 14, Victoria (Duits) (uitstekend)

Ik was laatst ook weer eens bij Victoria, maar ik ben helaas toch niet meer zo enthousiast als de eerste keren dat ik haar bezocht

Het was zeer zeker niet slecht, dat absoluut niet, maar ik merkte dat ik wel wat minder privileges kreeg dan de eerste paar keer dat ik haar bezocht

Helaas, het is niet anders iedereen veranderd natuurlijk zo af en toe zijn/haar grenzen

Maar goed de sex was wel nog steeds onverminderd heerlijk, ik zou niet anders willen

Een aardige vrouw om op onverwachte momenten eens een keer te bezoeken, mij zal ze zeker nog wel eens terugzien in elk geval
    TheOutsideAgency heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    184

Arrow Singelgebied, Oude Nieuwstraat 6 bov, Victoria (Duits) (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Vicky is pas verhuisd naar Oude Nieuwstraat 6. ... Het is wel een van de ramen het trappetje op, 6c staat me bij ...
    Verhuisbericht waarschijnlijk aan de aandacht ontsnapt door bericht #16 met het oude adres er direct overheen, maar op Teerketelsteeg zit ze dus niet meer.

6 bov dan maar...
    Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 14-07-09 om 20:51 Reden: Verhuisd

.

Actieve recensies
    25

Standaard Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 19, Victoria (Duits) (uitstekend)

Al met al ben ik zo langzamerhand deze Duitse Vicky (Victoria) tot mijn vaste waardes in het singelgebied gaan rekenen.
    Ze werkt nu in de mooi verbouwde kamer op nr. 19 aan het eind van de ONS zeg maar bij de slagerij tegenover nr. 24 waar Gloria zit en ik ook nu -in een eveneens nieuwe kamer mijn andere favoriet Haley zag zitten; ze hebben die grote kamer van 24 sous kennelijk opgesplitst in 2 kamers, maar dit terzijde.
    Meer info op : http://rld-info.com/2/?page_id=626 (link op deze site is gewijzigd)

Vicky heeft zich steeds verder in de Kinky Games en de SM weten te specialiseren zoals alleen een duitse dat kan (naar mijn bescheiden mening)
    Ze heeft wat meer spulletjes in is veel overtuigender geworden.
    Ze speelt een goed spel waarbij ze haar goddelijke lijf gebruikt om je opgewonden bij de les te houden. Ook de combi Vanilla & SM is een aanrader; je gaat op het grote -zwartgelakende- bed liggen en ze gaat met haar schaarse werkkleding boven je staan. Ze teast je ballen en pik en geeft er zo nu en dan een trap tegen, dit laatste doet ze overigens errug goed met de wreef van haar voet ze dat de schoppen gedoseerd aankomen.
    Dan doet ze haar truitje uit en zie je pas de spannende tatoes op haar armen, die overigens van een grote klasse en schoonheid zijn.
    Dan haar borsten; de meest fraaigevormden van Amsterdam en omgeving.
    Ze begint dan aan een heftige pijpsessie en net voordat je klaarkomt gaat ze weer omhoog en gaat op haar voeten staan en doet haar broekje uit.
    Met een bijna klaarkomende, schokkende pik kijk je haar aan en ziet hoe ze met haar geile lijf op de gaat zitten en je zachtjes klaarrijdt; geweldig !
    Een beetje poppers erbij en de feestvreugde is kompleet.
    Ze is er overdag op doordeweekse dagen op één wisseldag na en op de zondag.
    SS
    Strange Strangler heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Standaard Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 6 bov, Victoria (Duits) (uitstekend)

Dame zit nog altijd op nr. 19 in de ONS, dit is haar vaste kamer.
    Rt,

Actieve recensies
    5

Standaard Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 6 bov, Victoria (Duits) (uitstekend)

Ik was vandaag bij Victoria. Dat was op de Oude Nieuwstraat 19. Ze is Duits en 29 jaar oud.

Ze heeft een erg mooi gezicht, als een engeltje. Het is dan een verrassing om dan haar lichaam te zien vol met tatoeages en hele grote borsten. Ik koos voor een half uur 100 Euro. Gewoon standaard. Verschillende standjes doorgenomen. Bij het neuken kijkt ze je heel lief aan, dat is erg leuk.

Ze woont al vijf jaar in Nederland, en begon met werken op de Wallen. Ze vertelde me dat ze er last van had dat andere Duitse vrouwen de klanten vaak oplichten, dus wel onderhandelen en geld van klanten aannemen maar dan niets doen.

Ze was verbaasd dat ik geen tas bij me had. Zij heeft er altijd één bij zich, voor als ze iets koopt.

Voorlopig zet ik een punt achter mijn wandelcarriere, want ik moet zeggen dat ik nog nauwelijks seksueel opgewonden kan raken na al het pornogeweld dat ik over mezelf heb afgeroepen. Het wordt een verplicht standaarnummertje voor me. Niks ten nadele van Victoria overigens , ze is erg vriendelijk en kan je heel lief aankijken.

ohh ja , dat is die mooie griet op nr 19 ...
    Kris2 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten